bring them Back

bring them Back
T-btBack

Τετάρτη 9 Μαΐου 2007

Να πάρω Φορητό;

Καιρό τώρα σκέφτομαι να πάρω έναν φορητό PC. Μπορώ να πω ότι από την αρχή υπήρχε αυτό το δίλημμα. Μετά πείστηκα από γνώστες του θέματος και αποφάσισα την αγορά του σταθερού που έχω. Δεν το μετάνιωσα. Τώρα όμως, πεντέμισι χρόνια μετά, το θέμα ξανάρχεται στην επιφάνεια για διάφορους λόγους.
Τα υπέρ είναι ότι θα έχω:
· Νέο μηχάνημα.
· Φορητό (θα με εξυπηρετεί στις μετακινήσει μου εκτός …έδρας και για την μεταφορά του στον …τεχνικό).
· Νέο λειτουργικό, Vista (εκσυγχρονισμός!!).
· Οθόνη TFT (καλύτερη για τα μάτια).
· Μεγαλύτερη χωρητικότητα (αν και δεν μου λείπει ο χώρος στους δίσκους).
· Χώρο (άλλου είδους). Θα «αδειάσει» το δωμάτιο. Ο φορητός διπλώνει, μαζεύεται, εξαφανίζεται.
Τα κατά είναι:
· Τα έξοδα. Δεν μου περισσεύουν 1000 euro.
· Νέο λειτουργικό, Vista. Μέχρι να το μάθω και να το συνηθίσω …!
· Μεταφορά των αρχείων μου, κατέβασμα (και πάλι) των προγραμμάτων που χρησιμοποιώ κλπ.
. Κάτι άλλο που υποθέτω ότι υπάρχει άλλα δεν ξέρω ή δεν μου έρχεται τώρα στο μυαλό. Ίσως πάλι είναι απλώς ο φόβος του άγνωστου ή της αναστάτωσης που θα έχω.
Μ' αυτές λοιπόν τις σκέψεις, ψήνομαι για (κάτι σαν) τον ACER ASPIRE 5633WLMi NV7300, και έχω πελαγώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: