bring them Back

bring them Back
T-btBack

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Μανιτάρια και Μανιτάρια














Δεν μπορώ να πω ότι τα μανιτάρια (ιδίως τα λευκά) είναι από τα αγαπημένα μου εδέσματα. Εντάξει, δε με «χαλάνε» μέσα στην πίτσα, ούτε απορρίπτω μια ωραία σάλτσα μανιταριών, λευκή ή όχι. Αλλά εκείνα τα μαγειρεμένα με βούτυρο και σκόρδο ... δε μου κάθονται καλά. Τα πλευρώτους πάλι, είναι άλλη ιστορία. Μου αρέσουν πολύ ψημένα στη σχάρα ή στο γκριλ και σερβιρισμένα με λεμόνι, αλάτι και λάδι.
Αυτές τις μέρες, μάλιστα, μάθαμε μια συνταγή με βάση αυτήν την ποικιλία και στο άκουσμά της και μόνο κατάλαβα ότι θα μου αρέσει. Απλή και εύκολη. Κι από χτες που την κάναμε για πρώτη φορά, αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου πιάτα. 
Κόβεις τα πλευρώτους σε λουρίδες (όπως τις τηγανητές πατάτες) και τα βουτάς πρώτα σε χτυπημένο αβγό, μετά σε αλεύρι, μετά σε φρυγανιά. Κάτι σαν σνίτσελ, δηλαδή (το αλεύρι μπορεί να παραλειφθεί). Όπως και να 'χει, τα τηγανίζεις. Τέλος. Αυτό ήταν. Μπροστά σου έχεις μια λιχουδιά καταπληκτική.
Εγώ, τουλάχιστον, ενθουσιάστηκα. Και δε μου συμβαίνει συχνά αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: