bring them Back

bring them Back
T-btBack

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Άσπρη Γουρούνα















Επί χρόνια στριφογύριζε στο μυαλό μου. Αλλά, για μένα, ήταν μεγάλη απόφαση και συνεχώς την ανέβαλα. Πολλά τα θετικά. Πολλά και τα λεφτά!
Τον τελευταίο μήνα, φάνηκε πως ωρίμασε το πράγμα κι έτσι την Πέμπτη, στις 29 Μαΐου, έκανα την οριστική κίνηση. Αφού μίλησα με τον έμπορο, τακτοποιήσαμε τα διαδικαστικά και έδωσα το «καπάρο», έφυγα με την υπόσχεση ότι θα την έχω «σε 2 μέρες». «Αν όχι το Σάββατο, τότε την Τρίτη», μου είπε. Κι εκείνο το Σαββατοκύριακο πέρασε και το επόμενο (που ήταν και τριήμερο) και το μεθεπόμενο. Σε κάθε μας επικοινωνία ήταν σαν ν’ άκουγα αυτόματο τηλεφωνητή να επαναλαμβάνει: «σε 2 μέρες θα το ‘χεις». Πρώτα το πρόβλημα ήταν στην μεταφορική. Ύστερα είχαν πολύ δουλειά στο Συγκοινωνιών. Μετά χάλασε ο καιρός, έβρεχε πολύ και με …λυπήθηκαν(!!)
Τέλος πάντων, στις 18/6 (χτες) μου τηλεφώνησαν: «Είναι έτοιμη». Πήγα, ξοφλήσαμε, μιλήσαμε για κράνη κι αξεσουάρ, μου δώσανε οδηγίες, άδεια, χαρτιά κλπ, την καβάλησα κι έφυγα.
Ναι! Ναι!  Έφυγα μαζί της. Έχω στην κατοχή μου πλέον, μια ολοκαίνουρια «γουρούνα», 150 κυβικών. Η άδεια λέει 151 cc και η Kymco την εκθέτει σαν "MXU 1,70 Green Line". Θα την προτιμούσα στο αυθεντικό πράσινό της χρώμα αλλά δεν υπήρχε πια διαθέσιμο. Μεταξύ άσπρου και μαύρου, διάλεξα το άσπρο. Τι άλλο;
Σήμερα είναι να πληρώσω ασφάλεια και να στείλω με συστημένο την εγγύηση. Επιπλέον χρειάζεται στρώσιμο. Αλλ’ αυτά είναι λεπτομέρειες. Το καλοκαίρι είναι ακόμα μπροστά μας και δεν είναι ανάγκη να πιέζουμε καταστάσεις. Βάλαμε μπρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: